naturKUTYA web-shop oldalunkon is, a jobb és biztonságosabb működés érdekében, cookie-kat (sütiket) használunk.
Az ELFOGADOM gombra kattintással, beleegyezel a cookie-k használatába.

Kategóriák

A vásárlás menete

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.
Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.
„Kosár” egyszerűsített tartalma a kurzor rávezetésekor lenyíló ablakban megjelenik, ahol látható a kosárba helyezett termékek összesített nettó- és bruttó ára.

Itt lehetősége van:
1./  „Megtekintés” gombra kattintva megtekinteni a vásárlás során kosár részletes tartalmát. Ahol leellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
2./  „Pénztár” gombra kattintva elkezdeni a vásárlás befejezési folyamatát, a rendelés elküldését.
Minimális rendelés érték: 5.000,- Ft

Regisztráció, adatvédelem
Lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
A regisztráció és a vásárlás során a 4TAPPANCS Bt. (székhely: 8220 Balatonalmádi, Szép Ilonka u.1 cégjegyzékszám: 05-06-016858) rendelkezésére bocsájtott személyes adatokat úgy kezeli, hogy minden tekintetben megfeleljen, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló, az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 Rendelete („GDPR”), valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek.
Ezen adatok kezelése és feldolgozása a közöttünk lévő üzleti kapcsolat fenntartásához elengedhetetlenül szükséges.
Az adatokat Ön, mint üzleti partner, önként bocsátotta rendelkezésünkre, eladó és vásárló közötti jogviszony létesítése vagy szerződésszerű fenntartása érdekében.
Tájékoztatjuk, hogy az általunk kezelt adatokat kizárólag az Önnel fennálló üzleti kapcsolatunkban használjuk fel és azokat harmadik fél részére (a saját adatfeldolgozóinkon kívül) nem adjuk át. Az általunk kezelt adatokkal kapcsolatban, a vonatkozó adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően, Ön kérhet tájékoztatást személyes adatai kezeléséről, kérheti személyes adatainak helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen, valamint az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor visszavonhatja.

A regisztrált felhasználóink jogai: A törvényi előírásoknak megfelelően a naturKUTYA.hu regisztrált felhasználóinak joguk van tájékoztatást kérni adataikról, azokat megváltoztatni/megváltoztattatni, illetve törölni/töröltetni a rendszerből. A naturKUTYA.hu  regisztrált felhasználói rendelés leadásakor szabadon megváltoztathatják adataikat.

Ha a felhasználó elfelejti/elhagyja jelszavát, a rendszer jelszó emlékeztetőjével igényelhet új jelszót.

A regisztráció bármikor megszüntethető az info@4tappancs.hu  címre írt elektronikus levéllel, melyben a regisztrált azonosítójának és adatainak törlését kéri. Ez esetben az 4TAPPANCS Bt. a felhasználó személyes adatait rendszeréből törli.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
Abban az esetben, ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
Lehetőség van eltérő számlázási és szállítási címet megadni.
​Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A rendelés elküldése
Kattintson a „Tovább” gombra.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
1./ Házhozszállítás MPL vagy DPD futárszolgálattal - utánvétel fizetéssel
2./ Házhozszállítás MPL vagy DPD futárszolgálattal – banki utalás fizetéssel
3./ POSTÁN MARADÓ küldemény
4./ Személyes átvétel (8220 Balatonalmádi, Szép Ilonka u. 1)
5./ FOXPOST csomag automatába szállítás
6./ DACHSER teherszállítás

POSTÁN MARADÓ küldeményt kérésekor is meg kell adnia a saját címét, mint szállítási címet vagy hagynia a regisztrációkor megadott címet. Következő lépésként választhat „Város”-t és „Postapont”-ot, majd ezt követően kattintson a „Tovább” gombra.

Ezt követően válassza ki az Önnek alkalmas fizetési módot:
1./ Banki átutalás (előre)
2./ Utánvétel fizetés
3./ Készpénzes vagy bankkártyás fizetés - helyszíni átvételkor
4./ Bankkártyás fizetés 

Kattintson a „Tovább” gombra.
Ekkor még egyszer ellenőrizheti a vásárlást, megjegyzést írhat a rendeléséhez.
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez el kell fogadnia (pipa a jelölő négyzetbe) alul:
„Tudomásul veszem és elfogadom a „Vásárlás menete és feltételei” -t és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget.”

Kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes fogyasztói árak, amelyeket a webboltban a termékek mellett találnak.
Az árak HUF (forint) bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
A megrendeléseket a rendszer elektronikus, nyomtatható formában, magyar nyelven tárolja.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.
A várható szállítási időpontról az MPL futárszolgálat értesíti telefonos vagy SMS formában.

Fizetési feltételek
Áruházunkban az alábbi lehetőségek vannak a fizetésre:

1./ Banki átutalás (előre)
A teljes vételárat, - a szállítási költséggel együtt, - kérjük az alábbi számlára utalni:
   Név: 4TAPPANCS Bt.
   Bank: Erste Bank Hungary
   Számla szám: 11600006-00000000-32174869

KÉRJÜK ÍRJA A MEGRENDELŐ NEVÉT A 'MEGJEGYZÉS' ROVATBA !

2./ Utánvétel fizetés
Ez esetben a teljes vételárat, szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzzel vagy bankkártyával az MPL futárnál található mobil terminálon keresztül.
A kártyás fizetés az alábbi településeken érhető el >>>

3./ Készpénzes vagy bankkártyás fizetés - helyszíni átvételkor
4TAPPANCS KUTYAkozmetika, 8220 Balatonalmádi, Szép Ilonka u. 1
   Nyitva tartás:
   - munkanapokon: 08:00 – 12:00 és 14:00-18:00
   - szombaton: 08:00 – 12:00

4./ Bankkártyás fizetés
naturKUTYA.hu  részére az OTP Bank – Simple Pay biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank – Simple Pay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a naturKUTYA.hu oldalán.
Az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatai, száma, lejárati dátuma semmilyen formában NEM kerül a birtokunkban, abba betekintést nem nyerhetünk.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége ezért, ha ezt a fizetési módot választja akkor érjük, készítse elő kártyáját! 
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}.

A naturKUTYA.hu web-boltban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
• MasterCard
• Visa
• Maestro

Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!
Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP Bank – Simple Pay, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank – Simple Pay fizetőfelületén kell megadnia.
Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

Információk, hiba bejelentés:
www.otpbank.hu  T: +36-20-3666666 és +36-30-3666666 vagy +36-1-3666666

Szállítás - BELFÖLD
1./ MPL vagy DPD futárszolgálat: A küldemények kézbesítése, szállítása a rendeléskor megadott szállítási címre, MPL vagy DPD futárszolgálattal történik. A csomagot 1 munkanapos szállítási határidővel és 5 napos őrzési idővel rögzítjük. A szállítás várható idejét az MPL vagy DPD futárszolgálat e-mail formájában közli, ha a kézbesítés esetlegesen valamilyen akadályba ütközik, a futár telefonon keresi a vásárlót.
Az MPL küldemény nyomkövetése a POSTA oldalán történhet > https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
A nyomkövetéshez szükséges RAGSZÁM -t, az MPL e-mailjében található, vagy szükség esetén a naturKUTYA.hu ügyfélszolgálattól e-mail formában megkérhető.
A szállítás időpontját csak az MPL vagy DPD futárszolgálattal tudja egyeztetni, megváltoztatni!

Szállítási díj:
5.000,- 30.000,- Ft érték között: 2.100,- Ft
30.000,- Ft fölött: 0,- Ft

Az utánvétel összegét, a csomag címzettje, az MPL futárnál található mobil terminálon keresztül bankkártyával is kiegyenlítheti .
 A kártyás fizetés az alábbi településeken érhető el >>>

2./ POSTÁN MARADÓ küldemény: Ez esetben a csomagját, az előre egyeztetett POSTAhívatalban tudja átvenni. A megrendelés folyamán válassza ki azt a települést és azt a POSTAhívatalt, ahol a csomagot át akarja venni.
Rendelés előtt tájékozódhat a POSTAKERESŐ >>> segítségével a lakóhelyéhez legközelebb eső, vagy Önnek eginkább megfelelő POSTA helyéről.
A POSTAKERESŐ segítségével megtudhatja a kívánt POSTA címét, telefonszámát és nyitvatartási idejét, ahol majd a megrendelt termékeket átveheti.
A csomagot 5 napos őrzési idővel rögzítjük, a beérkezéséről és az átvétel lehetőségéről telefon vagy SMS értesítést kap.
A POSTÁN MARADÓ küldeményekről a kézbesítő nem hagy a címzettnél értesítőt !
Utánvétel fizetési mód választása esetén a Posta alkalmazottjának kell kifizetni, - készpénz vagy kártyás fizetési móddal, - az áru ellenértékét és a szállítás, csomagolás költségének összegét.
Szállítási díj:
5.000,- 30.000,- Ft érték között: 2.100,- Ft
30.000,- Ft fölött: 0,- Ft

3./ FOXPOST  csomagautomatában átvehető küldemény: Csomagját a FOXPOST csomagautomatában tudja átvenni, azon az átvevőponton amelyet a rendeléskor megadott.
A FOXPOST kényelmes, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi mód. A nap 24 órájában, a hét minden napján igénybe vehető szolgáltatást nyújt. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap a futárra várni. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átvehető a csomag.
Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni !!!
A csomagot 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheti. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheti az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.
Szállítási díj:
5.000,- 30.000,- Ft érték között: 1.600,- Ft
30.000,- Ft fölött: 0,- Ft
FOXPOST csomagautomata kereső >>>

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatjuk, 5 évig megőrizzük.

Elállási jog
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát a vásárlás időpontjától gyakorolhatja. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.

A vásárlástól való elállásról vagy a vásárlást megerősítő szerződés felmondásához az alábbi lehetőségei vannak:

A digitális formában elküldött nyilatkozatok esetében nem szükséges az aláírás !
Az írásos formában elküldött elállási nyilatkozatot a vásárlás időpontjától 14 munkanapon belül kell eljuttatni postacímünkre vagy e-mail címünkre.
Az elállást érintő terméket/ket az elállás közlésének időpontjától számított 14 napon belül kell hozzánk, a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási, szállítási módon visszajuttatni. A nagyobb többletköltséget jelentő fuvarozási, szállítási módból adódó költség különbség nem a 4TAPPANCS Bt. –t terheli.
Az elállásban érintett termékek teljes összegét 14 napon belül visszafizetjük.
A 4TAPPANCS Bt.  azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről, felbontás során, a kézbesítést végző személy (kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! A gyorsabb és egyértelműbb ügyintézés érdekében ajánlott fotókat készíteni és azokat a feladóhoz eljutatni. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Reklamáció, panaszkezelés
A naturKUTYA.hu által forgalmazott termékek döntő többsége meghatározott idejű garanciával rendelkezik. A garancia érvényesítéséhez nélkülözhetetlen az 4TAPPANCS Bt. által kiállított számla, mely mint garancia levél funkcionál. Ezt a dokumentumot gondosan őrizze meg!
Garanciális meghibásodást a vásárlónak jeleznie kell a naturKUTYA.hu felé e-mail formájában, vagy telefonon. A vásárlónak gondoskodnia kell a hibás termék visszajuttatásáról, aminek költségei a vásárlót terhelik. A hibás termékhez feltétlenül mellékelni kell a kiadott 4TAPPANCS Bt. számla másolatát!
A termék visszajuttatása után a naturKUTYA.hu a lehető leggyorsabban, maximálisan 15 napon belül kivizsgálja a problémát. Tényleges garanciális hiba esetén a naturKUTYA.hu az alábbi lehetőségek valamelyikét vállalja:

- a terméket kicseréli vagy megjavítja és a garanciális ügyintézés után vállalja a kicserélt vagy kijavított termék visszajuttatását az vásárlóhoz, ennek költségeit a naturKUTYA.hu állja.
- ha a termékről kiderül, hogy valóban hibás, de a vásárló nem kívánja a termék cseréjét, ebben az esetben a vásárló által megadott bankszámla számra utaljuk a vételárat.

Figyelmeztetések:
- A garanciális meghibásodás során keletkező kapcsolt károkért a gyártók és forgalmazók semmilyen felelősséget nem vállalnak!
- A jótállással rendelkező termékek leírását figyelmesen el kell olvasni, és a leírtakat minden körülmények között be kell tartani. Ha a meghibásodás a nem rendeltetésszerű használatból ered, a garancia érvényét veszti.

A naturKUTYA.hu bármely termékével kapcsolatosan a vásárló panaszt tehet az naturKUTYA.hu ügyfélszolgálata felé e-mail, telefon vagy szóbeli és írásos formában. A vásárlónak a reklamáció okát részletesen közölnie kell. Lehetőség szerint fotó/video felvételt is készíthet, amelynek a naturKUTYA.hu ügyfélszolgálathoz történt eljuttatásával megkönnyítheti, meggyorsíthatja a panaszkezelés ügymenetét.
Jogos panasz esetében a naturKUTYA.hu törekszik a kölcsönös megegyezés szerinti megoldásra.

A naturKUTYA.hu online bolttal és a vásárolt termékekkel kapcsolatos panaszával az alábbi helyekre fordulhat:
Ügyfélszolgálatunkhoz: +36-30-2929995 telefonszámon vagy az info@4tappancs.hu e-mailcímen vagy szóban/írásban 4TAPPANCS Bt. 8220 Balatonalmádi, Szép Ilonka u. 1 címen.
Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Békéltető Testületéhez: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Tel.: +36-88-814-121 E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu   www.bekeltetesveszprem.hu , www.veszpremikamara.hu
A vásárlók területileg illetékes Békéltető Testületeinek valamelyikéhez: >>> https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
A Fogyasztóvédelmi Hatósághoz: >>> https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
Az EU fogyasztói problémára megoldási, rendezési lehetőséget kínáló online portáljához: >>> https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

A két félnek (panaszos és szolgáltató) közös megegyezéssel kell kiválasztania a vitarendezési testületet.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a naturKUTYA.hu web-bolt  tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor: info@4tappancs.hu

 

Árukereső.hu Árukereső.hu