Termékek Menü
0
30-2929995
Ön itt jár: > >

Vásárlás menete és feltételei

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.
Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.
A „Kosár” egyszerűsített tartalma a kurzor rávezetésekor lenyíló ablakban megjelenik, ahol látható a kosárba helyezett termékek összesített nettó- és bruttó ára.

Itt lehetősége van:
1./  „Megtekintés” gombra kattintva megtekinteni a vásárlás során kosár részletes tartalmát. Ahol leellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
2./  „Pénztár” gombra kattintva elkezdeni a vásárlás befejezési folyamatát, a rendelés elküldését.
Minimális rendelés érték: 3.500,- Ft

A rendelés elküldése
Lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
Abban az esetben, ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
​Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
Lehetőség van eltérő számlázási és szállítási címet megadni.
Kattintson a „Tovább” gombra.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
1./ Házhozszállítás MPL futárszolgálattal - utánvétel fizetéssel
2./ Házhozszállítás MPL futárszolgálattal – banki utalás fizetéssel
3./ POSTÁN MARADÓ küldemény
4./ Személyes átvétel (8220 Balatonalmádi, Szép Ilonka u. 1)

POSTÁN MARADÓ küldeményt kérésekor is meg kell adnia a saját címét, mint szállítási címet vagy hagynia a regisztrációkor megadott címet. Következő lépésként választhat „Város”-t és „Postapont”-ot, majd ezt követően kattintson a „Tovább” gombra.

Ezt követően válassza ki az Önnek alkalmas fizetési módot:
1./ Banki átutalás (előre)
2./ Utánvétel fizetés
3./ Készpénzes fizetés - helyszíni átvételkor

Kattintson a „Tovább” gombra.
Ekkor még egyszer ellenőrizheti a vásárlást, megjegyzést írhat a rendeléséhez.
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez el kell fogadnia (pipa a jelölő négyzetbe) alul:
„Tudomásul veszem és elfogadom a „Vásárlás menete és feltételei” -t és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget.”

Kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes fogyasztói árak, amelyeket a webboltban a termékek mellett találnak.
Az árak HUF (forint) bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
A megrendeléseket a rendszer elektronikus, nyomtatható formában, magyar nyelven tárolja.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.
A várható szállítási időpontról az MPL futárszolgálat értesíti telefonos vagy SMS formában.

Fizetési feltételek
Áruházunkban az alábbi lehetőségek vannak a fizetésre:
1./ Banki átutalás (előre)
A teljes vételárat, a szállítási költséggel együtt kérjük a rendelés összegét az alábbi számlára utalni:
Név: 4TAPPANCS Bt.
Bank: Erste Bank Hungary
Számla szám: 11600006-00000000-32174869

KÉRJÜK ÍRJA A MEGRENDELŐ NEVÉT A 'MEGJEGYZÉS' ROVATBA !

2./ Utánvétel fizetés
Ez esetben a teljes vételárat, szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzzel vagy bankkártyával az MPL futárnál található mobil terminálon keresztül.
A kártyás fizetés az alábbi településeken érhető el >>>

3./ Készpénzes fizetés - helyszíni átvételkor
4TAPPANCS KUTYAkozmetika, 8220 Balatonalmádi, Szép Ilonka u. 1
Nyitva tartás:
- munkanapokon: 08:00 – 12:00 és 14:00-18:00
- szombaton: 08:00 – 12:00

Szállítás - BELFÖLD
1./ MPL futárszolgálat: A küldemények kézbesítése, szállítása a rendeléskor megadott szállítási címre, MPL futárszolgálattal történik. A csomagot 5 napos őrzési idővel rögzítjük, a szállítás várható idejét az MPL futárszolgálat telefonon vagy SMS útján közli a vásárlóval.
A szállítás időpontját csak az MPL futárszolgálattal tudja egyeztetni, megváltoztatni!

Szállítási díj:
3.500,- 20.000,- Ft érték között: 1.300,- Ft
20.000,- Ft fölött: 0,- Ft

A csomag címzettje az MPL futárnál található mobil terminálon keresztül bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét.
 A kártyás fizetés az alábbi településeken érhető el >>>

2./ POSTÁN MARADÓ küldemény: Ez esetben a csomagját, az előre egyeztetett POSTAhívatalban tudja átvenni. A megrendelés folyamán válassza ki azt a települést és azt a POSTAhívatalt, ahol a csomagot át akarja venni.
Rendelés előtt tájékozódhat a POSTAKERESŐ >>> segítségével a lakóhelyéhez legközelebb eső, vagy Önnek eginkább megfelelő POSTA helyéről.
A POSTAKERESŐ segítségével megtudhatja a kívánt POSTA címét, telefonszámát és nyitvatartási idejét, ahol majd a megrendelt termékeket átveheti.
A csomagot 5 napos őrzési idővel rögzítjük, a beérkezéséről és az átvétel lehetőségéről telefon vagy SMS értesítést kap.
A POSTÁN MARADÓ küldeményekről a kézbesítő nem hagy a címzettnél értesítőt !
Utánvétel fizetési mód választása esetén a Posta alkalmazottjának kell kifizetni, - készpénz vagy kártyás fizetési móddal, - az áru ellenértékét és a szállítás, csomagolás költségének összegét.
Szállítási díj:
3.500,- 20.000,- Ft érték között: 1.300,- Ft
20.000,- Ft fölött: 0,- Ft

Szállítás - KÜLFÖLD

MPL/DHL EUROPE STANDARD csomag: Lehetőség van külföldről történő vásárlásra.
A megrendelt termékek fizetése kizárólag Banki átutalás (előre) fizetési móddal történhet, egy e-mail elküldött, digitális DÍJBEKÉRŐ – Pro Forma számla alapján.
A rendelés és a kiszállítás az alábbi országokból lehetséges:

  • Ausztria
  • Belgium
  • Csehország
  • Hollandia
  • Lengyelország
  • Luxemburg
  • Németország
  • Szlovákia
  • Szlovénia

A megrendelés és az adminisztráció lebonyolítása magyar nyelven történik. A számla kérhető magyar, angol vagy német nyelven. Az árak, a számla kiállítás napján érvényes ERSTE BANK árfolyamon EUR devizáb jelennek meg a számlán. A rendelés elküldése és feldolgozása ugyan úgy történik, mint a belföldi megrendeléseknél. A rendelés visszaigazolásakor egy online DÍJBEKÉRŐ – Pro Forma számlát kap a megrendelő, a rendeléskor megadott e-mail címre.
A teljes vételárat, - a szállítási költséggel együtt, - kérjük az alábbi számlára utalni:
Név: 4TAPPANCS Bt.
Bank: Erste Bank Hungary
Számla szám: 11600006-00000000-32174869

KÉRJÜK ÍRJA A MEGRENDELŐ NEVÉT A 'MEGJEGYZÉS' ROVATBA !

A termék várható szállítási idejét az adott országban megbízott futárszolgálat telefonon vagy SMS-ben, az adott ország hívatalos nyelvén közli a vásárlóval.
Szállítási díj: 7.500,- Ft / 25,- EUR (90.000,- HUF / 300,- EUR értékhatárig)

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatjuk, 5 évig megőrizzük.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt más egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről, felbontás során, a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó információkat és jogszabályokat megtalálja a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján.​>>>

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a naturKUTYA.hu web-bolt  tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek"menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor: info@4tappancs.hu