Termékek Menü
0
30-2929995
Ön itt jár: > >

Garancia

A naturKUTYA WEB-BOLT -ban kizárólag kifogástalan minőségű termékeket forgalmazunk és a termékek minőségére, szavatossági idejére, csomagolására fokozottan ügyelünk.
Amennyiben minden körültekintő gondosságunk ellenére véletlenül hibás, vagy a szállítás során sérült terméket talál a csomagban, kérjük a csomag átvételét követően 24 órán belül jelezze a 'Vevőszolgálat' részére.
telefon: (06) 30-2929995
e-mail: info@4tappancs.hu
Egyeztetés után, a hibás terméket postai csomagként küldje el a címünkre: 4TAPPANCS Bt. 8220 Balatonalmádi, Szép Ilonka u.1
Amennyiben a csomagoláson külső sérülés nyomai láthatóak, jelezze a küldemény kézbesítőjének és kérje a sérülés tényének jegyzőkönyvbe vételét, lehetőség szerint készítsen a látható sérülésről fénykép felvételt. Az esetről 24 órán belül értesítse a 'Vevőszolgálatot' és küldje el a csomagolás sérülését bizonyító fotót.
A további garanciára a Ptk.-ben és a kormányrendeletekben foglaltak szerint vállalunk felelősséget.
Vitás esetekben, a 4TAPPANCS Bt. bejegyzett vállalkozás illetékes Bírósága jogosult eljárni.

Cégbíróság:
A 4TAPPANCS Állatterápia és Kutyatréning Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. a Veszprém Megyei Bíróság, mint Cégbíróság által a Cg. 19-06-509654 cégjegyzék számmal bejegyzett vállalkozás.

Garanciális feltételek

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók vagy azok magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott berendezésekre, szerszámokra, gépekre,  minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  számla/egyben jótállási jegy egy példánya
-    Egyes termék esetében a gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott, beküldött készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító  szolgáltatóhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 2-3 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a cserét.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.